B2B Telemarketing in het kort
B2B telemarketing, ook wel business-to-business telemarketing genoemd, heeft als doel uw accountmanagers en verkopers te voorzien van een up-to-date kwalitatief klantenbestand en een accurate agendaplanning om gekwalificeerde afspraken/deals te maken waardoor uw medewerkers hun tijd optimaal kunnen benutten.
B2B Leadgeneratie
Bussiness-to-Bussiness leadgeneratie zijn alle activiteiten die gericht zijn op het in contact komen met potentiële klanten (leads).
Door middel van telemarketing wordt een grote database aan potentiële zakelijke klanten gebeld,
waarna er met geïnteresseerde organisaties voor uw product of dienst een agendaplanning wordt gemaakt.
Een efficiënte leadgeneratie zorgt voor een kwalitatieve agendaplanning, wat alleen bestaat uit geïnteresseerde Bussiness-to-Bussiness klanten.
Wat zijn de voordelen van B2B telemarketing?
Telemarketing is snel, direct en meetbaar.
Gekwalificeerde leads met een hoge scoringskans.
Meer inzicht in de marktbehoeften.
Meer inzicht in de marktontwikkelingen.
Hoge rendement op verkoop- en marketinginspanningen.
Duidelijkheid of er bij dit contact behoefte is aan uw product of dienst.
Leadgeneratie zonder omkijken naar te hebben.
Waarom B2B telemarketing uitbesteden aan VerkoopTijgers?
Kwalitatief en hoogwaardige leads.
Hoge effectiviteit.
Lage kosten, hoog rendement
Jarenlange ervaring.
Hoogwaardige campagnes
Nieuwe opportunity’s.
Maatwerk
De extra voordelen van telemarketing door VerkoopTijgers
Tijdens een telemarketing campagne door VerkoopTijgers worden er, naast kwalitatieve afspraken,
ook doorlopend andere leads en interessante zaken doorgegeven aan onze opdrachtgevers. Hierdoor zijn onze activiteiten extra omzet-verhogend.