Het succes van telemarketing wordt voor het overgrote deel bepaald door dat ene moment aan de telefoon. Natuurlijk zijn onze gesprekken met u van groot belang. Net als de training van de teleconsultants, het bellen op de juiste doelgroep en de boodschap. Maar laten we eerlijk zijn; uiteindelijk draait het toch echt om het gesprek en dus de kwaliteit en betrokkenheid van de teleconsultant. En diezelfde teleconsultant kan net zo goed bij een ander callcenter gaan werken. Wij zorgen er voor dat dit laatste niet gebeurt.
“If you pay peanuts, you get monkeys!” Wij kiezen er voor, omwille van inlevingsvermogen en zakelijk inzicht, voornamelijk te bellen met freelancers. Freelancers kosten wel iets meer maar ze behaalden in de afgelopen jaren, vergeleken met de bellers in loondienst, duidelijk de beste resultaten voor onze klanten.
Het is u vast duidelijk. Wij zijn B2B gerichte ervaringsdeskundigen en zullen nooit klakkeloos starten met bellen. Telemarketing moet je pas inzetten als je goed hebt nagedacht. Het klinkt raar, maar het is zo. Vaak wordt telemarketing als een op zichzelf staande oplossing gezien. Een middel dat een acuut probleem oplost. Dat kan, maar de praktijk is dat telemarketing een onderdeel van het geheel is. Alleen als het totaalplaatje klopt, zal telemarketing echt succesvol zijn. Daarom beginnen wij met het stellen van prikkelende vragen en kijken we naar zaken als databasemarketing, de kwaliteit van uw verkopers, waar u op meet en het huidige salesproces.